Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Centralny rejestr umów

  • Termin: 2024-06-12 - 2024-06-12
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-364 Zielona Góra, Lubuskie
  • Kożuchowska 15a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Rejestr Umów Publicznych nie wejdzie w życie od 1 lipca 2022 r. Stanie się to 1 stycznia 2023 r. Umowy wykazywane w Rejestrze Umów Publicznych będą miały wartość co najmniej 5000 zł. Sejm zwiększył więc limit minimalny dla umów wynoszący 500 zł

Jakie zmiany wprowadził Sejm w maju 2022 r. do przepisów o rejestrze umów publicznych? Tego będzie można się dowiedzieć podczas szkolenia.

 

Program szkolenia

  1. Centralny rejestr umów
  2. Podmioty zobowiązane do zamieszczania umów w rejestrze
  3. Terminy na zamieszczenie danych w rejestrze.
  4. Powszechna dostępność danych z rejestru
  5. Obowiązki kierowników jednostek sektora finansów publicznych
    • Upoważnienia do dokonywania wpisów w rejestrze umów
    • Organizacja jednostek
  6. Które umowy podlegają wpisaniu do rejestru, analiza na gruncie ustawy o dostępie do informacji publicznej:
    • Umowy w ramach zamówień publicznych
    • Umowy o pracę
    • Umowy cywilnoprawne, umowy zlecenia, umowy o dzieło
    • Wybór, powołanie
    • Umowy o usługi, umowy sprzedaży
    • Umowy darowizny, umowy najmu
    • Umowy o obsługę prawną,
    • Umowy między jednostkami organizacyjnymi
    • Porozumienia międzygminne
    • Umowy z artystami na gruncie ustawy o działalności kulturalnej
    • Inne umowy - dyskusja
  7. Umowy o pracę z funkcjonariuszami publicznymi, kim jest osoba pełniąca funkcję publiczną, kto nie jest osobą pełniącą funkcję publiczną – umowy z urzędnikami wykonującymi zadania merytoryczne, pracownicy samorządowi, służba cywilna, umowy z pracownikami technicznymi, umowy z pracownikami obsługi, kadra sprzątająca, konserwatorzy, pracownicy gospodarczy, umowy z nauczycielami i wykładowcami, umowa z opiekunką środowiskową, umowa z pracownikiem socjalnym, umowa z informatykiem , umowa z pracownikami instytucji kultury, umowy z księgową, umowy z kadrową  - dyskusja, sesja pytań
  8. Kwota umowy – określenie wartości przedmiotu umowy
  9. Wyłączenia z obowiązku wprowadzania do rejestru umów.
    • Ograniczenia ze względu na prywatność
    • Ograniczenia ze względu na informacje niejawne
    • Ograniczenia ze względu na tajemnice ustawowo chronione
    • Ograniczenia ze względu na tajemnicę przedsiębiorcy
    • Czy forma zawarcia umowy ma znaczenie dla jej zamieszczenia w rejestrze?
    • Numer umowy oraz data i miejsce zawarcia umowy, ustalamy miejsce zawarcia umowy i jej datę, brak daty w umowie, podpisanie umowy w różnych datach, brak miejsca zawarcia umowy w umowie
    • Okres obowiązywania umowy
    • Oznaczenie stron umowy, w tym przedstawicieli stron, kto może być przedstawicielem stron
    • Określenie przedmiotu umowy
    • Wartość przedmiotu umowy
    • Informacje o źródłach i wysokości współfinansowania przedmiotu umowy
  10. Ograniczenia w dostępie do informacji publicznej z art. 5 ust. 1 do 2 a kwalifikowanie umów do wpisu do rejestru.
  11. Umowy w formie szczególnej, pisemnej, elektronicznej dokumentowej a forma ustna
  12. Umowy w formie aktu notarialnego, z notarialnym poświadczeniem podpisów
  13. Umowy zawarte w sposób dorozumiany, w sposób milczący, poprzez przystąpienie do wykonania umowy
  14. Uzupełnienia umowy, zmiany umowy, aneksy do umów – jak i kiedy wpisać do rejestru
  15. Rozwiązanie, wypowiedzenie umowy, odstąpienie, wygaśnięcie umowy – jak i kiedy wpisać do rejestru
  16. Czy i kiedy faktura to umowa, czy faktura korygująca to zmiana umowy ?
  17. Elementy składowe rejestru umów:
  18. Kara za naruszenie obowiązku prowadzenia, aktualizacji, udostępnienia lub wprowadzania danych do rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych.
  19. Podsumowanie szkolenia, dyskusja

Metody szkoleniowe

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną
  • Przykłady z praktyki uczestników i trenera prowadzącego szkolenie
  • Dyskusje moderowane, których celem jest rozwiązanie trudnych sytuacji związanych z omawianymi zagadnieniami
  • Sesje pytań

Termin i miejsce szkolenia

  • 12.06.2024, szkolenie online

Cena szkolenia

Cena szkolenia online

590 PLN*/**osoba

Cena obejmuje:

  • udział w warsztacie online
  • bogate materiały autorskie w wersji elektronicznej zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej
  • możliwość zadawania pytań

*Cena szkolenia/webinarium jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

**Jeżeli szkolenie/webinarium stanowi element kształcenia zawodowego i jest finansowane ze środków publicznych - zwolnione z VAT

 

Cena szkolenia stacjonarnego

790 PLN*/**osoba

Cena obejmuje:

  • udział w warsztacie
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe, lunch
  • certyfikat uczestnictwa

*Cena szkolenia/webinarium jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

**Jeżeli szkolenie/webinarium stanowi element kształcenia zawodowego i jest finansowane ze środków publicznych - zwolnione z VAT

 

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Exit interview
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Ścieżki rozwoju zawodowego
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

 .Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...)

Prawo pracy - podsumowanie ZMIAN
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACH w 2024 r.
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z  zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...)

Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...)

Dokumentacja kadrowa
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Zatrudnianie cudzoziemców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE.

Czas pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest:• zapoznanie uczestników z ostatnimi zmianami w czasie pracy• wskazanie najczęściej popełnianych błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy pracowników• przestawienie konsekwencji jakie może ponieść firma

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Centralny rejestr umów, Szkolenie Prawne, Prawne, administracyjne, administracyjne, prawo pracy, prawo pracy, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.