Efektywna komunikacja w firmie to klucz do sukcesu. To dzięki niej pracownicy czują się zaangażowani w swoją pracę, a cele firmy stają się jasne i osiągalne. Dobra komunikacja w firmie to nie tylko przepływ informacji, ale także budowanie relacji i zaufania między pracownikami.
W dobie pracy zdalnej i hybrydowej, umiejętność skutecznego komunikowania się jest jeszcze bardziej istotna. Firmy, które inwestują w komunikację wewnętrzną, są bardziej efektywne, mają lepszą atmosferę pracy i osiągają lepsze wyniki.
Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, ale Nikt tego nie wykonał. Ktoś bardzo się tym zdenerwował, ponieważ to była praca Każdego. Każdy myślał, że Ktokolwiek może to zrobić, ale Nikt nie zorientował się, że Ktoś tego nie zrobił. Sprawa zakończyła się tym, że Każdy oskarżał Kogoś w sytuacji kiedy Nikt nie zrobił tego co Ktokolwiek mógł zrobić.
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji oraz współpracy między ludźmi. Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz organizacji ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami.
W szczególności treści szkolenia koncentrować będą się wokół:
Nabyta wiedza pozwoli na lepszą i bardziej świadomą współpracę oraz wypracowanie skutecznych praktyk pozwalających na zbudowanie korzystnych relacji, wpływających na motywację i realizację zadań na wysokim poziomie.
Program szkolenia
Metody szkoleniowe
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.
Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.
Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:
790 PLN*/ szkolenie stacjonarne
Cena obejmuje:
*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z VAT
590 PLN*/ szkolenie online
Cena obejmuje:
*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z VAT
Informacje i zgłoszenia:
tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl
Mobbing i dyskryminacjaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania |
|
Exit interviewINFOBIZTECH Sp. z o.o.Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...) |
|
Opisy stanowisk pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji. |
|
Ścieżki rozwoju zawodowegoINFOBIZTECH Sp. z o.o..Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...) |
|
Prawo pracy - podsumowanie ZMIANINFOBIZTECH Sp. z o.o.Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy. |
|
Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACH w 2024 r.INFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...) |
|
Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawcówINFOBIZTECH Sp. z o.o.W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...) |
|
Dokumentacja kadrowaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji. |
|
Zatrudnianie cudzoziemcówINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE. |
|
Czas pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest:• zapoznanie uczestników z ostatnimi zmianami w czasie pracy• wskazanie najczęściej popełnianych błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy pracowników• przestawienie konsekwencji jakie może ponieść firma |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Efektywna komunikacja interpersonalna, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, negocjacje, zarządzanie, interpersonalne, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, Szkolenie o n l i n e. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.