Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Nowoczesne techniki sprzedaży

  • Termin: 2024-06-19 - 2024-06-19
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-364 Zielona Góra, Lubuskie
  • Kożuchowska 15a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Nowoczesne techniki sprzedaży. Świadomy Klient, Świadomy Sprzedawca

Gospodarka wymaga dziś nowego podejścia do klienta. Dotyczy to zwłaszcza skoncentrowania się na jego potrzebach, preferencjach oraz warunkach, w jakich działa. Przesunięcie siły ciężkości z producenta na klienta jest następstwem zmian na rynku. Klienci stanowią najcenniejszy zasób, podstawę egzystencji i główne źródło wartości przedsiębiorstwa.

Podczas szkolenia uczestnik:

  • uświadomi sobie własną rolę w kontaktach z klientem
  • nauczy się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu sprzedaży
  • dopasuje styl prowadzonych rozmów do stylu i osobowości klienta
  • nauczy się prowadzić i kontrolować przebieg rozmowy, czego następstwem będzie wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientem, począwszy od pozyskiwania faktów od klienta, poprzez umiejętne sporządzanie notatek i na odpowiednim ich wykorzystaniu kończąc
  • rozwinie techniki, ułatwiające sprzedaż produktów i usług

 Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do szefów działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych i osób zajmujących się pozyskiwaniem klientów.

 Program szkolenia

  1. Określenie profilu klienta
    • typologia klientów
    • co sprzedaje ja, a co kupuje klient?
    • uświadomione i nieuświadomione potrzeby Klienta
    • korzyści zamiast produktów i usług
    • wartość kontaktów – techniki pozyskania Klienta
  2. Strategie sprzedażowe
    • strategia specjalistów rynkowych
    • strategie liderów rynkowych
    • strategia naśladowców rynkowych
    • strategie rzucających wyzwanie
    • analiza SWOT
  3. Taktyki sprzedażowe
    • rola nastawienia w procesie sprzedaży
    • efektywna komunikacja z klientem – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
    • nadawca - komunikat – odbiorca
    • komunikacja werbalna i niewerbalna
    • segmentacja rynku - działania nasze i konkurencji ukierunkowane na zatrzymanie Klienta
    • siła pierwszego i ostatniego wrażenia
    • autoprezentacja siebie, firmy i produktu i usługi w kontakcie z klientem
    • oferta
    • słuchanie i myślenie klientem
    • wypracowanie ścieżki współpracy
    • asertywność jako poszanowanie granic własnych oraz klienta
    • wykorzystanie narzędzi komunikacji – sztuka wywierania wpływu
    • sposoby pokonywania obiekcji
    • czynniki decydujące o sprzedaży
    • skuteczne taktyki finalizacji sprzedaży
  4. Techniki zwiększania poziomu sprzedaży u obecnych Klientów
    • waga relacji z Klientem
    • kolejna sprzedaż oparta na potrzebach
    • Cross - selling
    • Up – selling
    • okoliczności mające wpływ na sprzedaż u Klienta
    • rola nastawienia w procesie sprzedaży
  5. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują wiedzę w zakresie technik sprzedaży produktów i usług
  • Testy diagnozują stan aktualny i obszary do poprawy
  • Ćwiczenia praktyczne, scenki tematyczne wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań, zarówno indywidualne jak i grupowe
  • Prace warsztatowe grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  • Gry sprzedażowe mające na celu przećwiczenie treści szkoleniowych w praktykę
  • Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami

 Termin i miejsce

  • 19.06.2024, szkolenie online
  • 22.08.2024, szkolenie online
  • 10.09.2024, szkolenie online
  • 29.10.2024, szkolenie online
  • 05.11.2024, szkolenie online

 Cena szkolenia

790 PLN/ szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
590 PLN/ szkolenie online

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z podatku VAT.

 

Informacje i zgłoszenia:

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

 

 


 

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-08-22 - 2024-08-22
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Podkarpackie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-09-10 - 2024-09-10
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-10-29 - 2024-10-29
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-11-05 - 2024-11-05
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Exit interview
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Ścieżki rozwoju zawodowego
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

 .Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...)

Prawo pracy - podsumowanie ZMIAN
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACH w 2024 r.
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z  zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...)

Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...)

Dokumentacja kadrowa
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Zatrudnianie cudzoziemców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE.

Czas pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest:• zapoznanie uczestników z ostatnimi zmianami w czasie pracy• wskazanie najczęściej popełnianych błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy pracowników• przestawienie konsekwencji jakie może ponieść firma

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Nowoczesne techniki sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, asertywność, asertywność, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, wywieranie wpływu, negocjacje, negocjacje, telemarketing, telemarketing, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.