Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Wystąpienia publiczne

  • Termin: 2024-06-03 - 2024-06-03
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 690.00 zł
  • Cena brutto: 848.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-364 Zielona Góra, Lubuskie
  • Kożuchowska 15a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Profesjonalnie przygotowane i prowadzone spotkanie biznesowe ma kluczowy wpływ na budowanie relacji biznesowych. Umiejętność występowania przed grupą ludzi jest jedną z najbardziej pożądanych umiejętności w świecie biznesu.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktyką skutecznych autoprezentacji, prezentacji
i komunikacji na forum publicznym.

Uczestnicy przećwiczą zasady stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kreowania wizerunku własnego
i organizacji, budowania relacji z partnerami oraz współpracownikami. Poznają także sposoby panowania i kontroli nad emocjami oraz przeciwdziałania sytuacjom stresującym.

Po szkoleniu każdy z uczestników będzie czuł się pewniej podczas wystąpień i łatwiej będzie osiągał zamierzone cele.

 Program szkolenia

  1. Sztuka prezentacji, autoprezentacji i wystąpień publicznych, jako procesu komunikacji z otoczeniem
  2. Wizerunek prezentera, rola prezentera
    • wizerunek, a rola społeczna
    • elementy komunikacji niewerbalnej: gesty – mowa ciała, sposób siadania, wykorzystanie odległości od audytorium, wykorzystanie miejsca, światła, zapachów, jakość głosu, tempo mówienia, zarządzanie ciszą
    • komunikacja werbalna – magia słów, język korzyści
  3. Odbiorcy prezentacji
    • publiczność – odbiorcy prezentacji, słuchacze
    • dopasowanie prezentacji i stylu wystąpień publicznych do odbiorców
    • nawiązanie kontaktu z odbiorcami
    • sposoby na utrzymanie uwagi
    • zasady oddziaływania słowem: język korzyści, kotwiczenie
    • pytania do audytorium
    • historie opisujące przeszłość lub przyszłość - jaki rodzaj historii wybrać, 
      by osiągnąć zamierzony cel wystąpienia - storytelling
    • anegdoty
  4. Strategie autoprezentacyjne oraz opracowanie strategii przekazu informacji
  5. Przygotowanie prezentacji
    • prezentacja z użyciem slajdów – nie mylić z „nadużyciem”
  6. Stres, trema i trudne sytuacje w trakcie prezentacji
    • metody reagowania na zakłócenia
    • kontrola emocji grupy
    • metody improwizacji
    • gafy i wpadki
    • trudne pytania
    • kontrola emocji w procesie prezentacji
    • walka z tremą - po czym publiczność poznaje tremę
  7. Warsztaty w grupach - coaching i analiza mocnych stron i obszarów do poprawy podczas autoprezentacji i wystąpień publicznych
  8. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.

Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu biznesowym i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną
  • Ćwiczenia praktyczne zarówno indywidualne, jak i grupowe
  • Prace grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  • Dyskusje moderowane mają na celu rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami
  • Autoprezentacje i krótkie wystąpienia przygotowane przez uczestników szkoleń i ich analiza

 Termin i miejsce:

  • 03.06.2024, szkolenie online
  • 06.08.2024, szkolenie online
  • 16.09.2024, szkolenie online
  • 08.10.2024, szkolenie online
  • 15.11.2024, szkolenie online

Cena szkolenia

890 PLN/ szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
690 PLN/ szkolenie online

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). **Jeżeli szkolenie stanowi element kształcenia zawodowego pracownika i jest finansowane ze środków publicznych (w co najmniej 70%) szkolenie zwolnione z VAT.


Informacje i zgłoszenia:

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-06-08 - 2024-06-08
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2024-09-16 - 2024-09-16
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2024-10-08 - 2024-10-08
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2024-11-15 - 2024-11-15
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Exit interview
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Ścieżki rozwoju zawodowego
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

 .Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...)

Prawo pracy - podsumowanie ZMIAN
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACH w 2024 r.
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z  zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...)

Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...)

Dokumentacja kadrowa
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Zatrudnianie cudzoziemców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE.

Czas pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest:• zapoznanie uczestników z ostatnimi zmianami w czasie pracy• wskazanie najczęściej popełnianych błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy pracowników• przestawienie konsekwencji jakie może ponieść firma

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Wystąpienia publiczne, Szkolenie Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, Zarządzanie, Zarządzanie, Zarządzanie, Zarządzanie, Zarządzanie, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, rozwój osobisty, rozwój osobisty, rozwój osobisty, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, trenerskie, trenerskie, trenerskie, trenerskie, trenerskie, menedżerskie, menedżerskie, menedżerskie, menedżerskie, menedżerskie, kierownicze, kierownicze, kierownicze, kierownicze, kierownicze, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.