Witamy w GO4EXCX!
Customer Experience/ CX/ Doświadczenie Klienta to suma wszystkich interakcji między klientami a organizacją, które nazywane jest współczesnym polem bitwy w dzisiejszym świecie biznesu.
Zrozumienie, wcielenie w życie i pogłębienie interakcji klienta z nasza marką wzmocni naszą pozycję oraz zapewni konkurencyjność i unikalność.
Jeśli jesteście zainteresowani tym, jak zadbać o pozytywne doświadczenia klienta, które są źródłem zadowolenia, satysfakcji i lojalności, oraz zachęcić swoich współpracowników do praktykowania rozwiązań nakierowanych na współczesnego klienta, to serdecznie zapraszamy do nas.
Nasze warsztaty Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole są prowadzone w formie gry kooperacyjnej, która jest zaprojektowana w taki sposób, aby zespoły mogły zrozumieć i pogłębić swoją wiedzę na temat Doświadczenia Klienta oraz wzmocnić więzi między współpracownikami.
Podczas naszego kooperacyjnego spotkania poruszamy ważne kwestie, między innymi:
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. |
|
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. |
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której uczestnicy ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. |
|
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. |
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole, Szkolenie Firmowe, Biznesowe, kompetencje biznesowe, pracownik biurowy, inne, procesy biznesowe, komunikacja wewnętrzna, . zamkniete
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.