Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zasady prowadzenia sekretariatu

  • Termin: 2024-05-24 - 2024-05-24
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-364 Zielona Góra, Lubuskie
  • Kożuchowska 15a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Sekretariat to serce całej organizacji. To tu rozpoczyna się budowanie wizerunku firmy, pierwszy kontakt z Klientem. Praca w sekretariacie wymaga posiadania szerokiego zakresu umiejętności i kompetencji, które są niezbędne do efektywnego funkcjonowania w każdej organizacji.

Po pierwsze, praca w sekretariacie wymaga doskonałej organizacji pracy własnej oraz umiejętności zarządzania czasem. Sekretarka musi być w stanie efektywnie planować i koordynować działania, tak aby wszystkie obowiązki zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. Ważne jest również umiejętne zarządzanie przepływem informacji oraz dokumentacji.

Kolejnym ważnym aspektem pracy w sekretariacie jest komunikacja. Sekretarka jest często pierwszym punktem kontaktu dla klientów, dostawców czy współpracowników, dlatego musi wykazywać się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, zarówno w mowie, jak i w piśmie. Ważne jest, aby potrafiła jasno i zrozumiale przekazywać informacje, a także umiejętnie słuchać i odpowiadać na potrzeby innych osób.

W pracy sekretarki niezwykle ważna jest również umiejętność współpracy. Sekretarka musi być w stanie współpracować z innymi pracownikami, aby osiągnąć wspólne cele i realizować zadania.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w budowaniu wizerunku organizacji, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie prowadzenia i obsługi sekretariatu.

Szczególny nacisk zostanie położony na podniesienie kompetencji interpersonalnych w zakresie:

  • prowadzenia profesjonalnego sekretariatu
  • komunikacji bezpośredniej i telefonicznej
  • zarzadzania priorytetami i eliminacji pożeraczy czasu
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących.

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do sekretarek, sekretarzy, asystentek i asystentów.

Program szkolenia

  1. Profesjonalny sekretariat – zasady prowadzenia
    • rola sekretariatu – budowanie wizerunku i tożsamości organizacji
    • główne cele i zadania wykonywane w sekretariacie
    • ubiór, zachowanie, kultura osobista, powitanie, towarzyszenie
    • jakość i standardy obsługi w profesjonalnym sekretariacie
    • small talk w rozmowach biznesowych - tematy wskazane i zakazane
  2. Komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji
    • reguły i zasady dotyczące dobrej komunikacji ustnej i pisemnej
    • przekaz niewerbalny i jego znaczenie w pracy sekretarki
    • bariery komunikacyjne - zakłócenia w przekazywaniu informacji
    • techniki aktywnego słuchania: kontakt wzrokowy, dopytywanie, potwierdzanie
    • umiejętności komunikacyjne w praktyce– co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  3. Rola pogłosek i plotek w pracy sekretariatu
  4. Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych - rozmowa telefoniczna z pozycji osoby dzwoniącej
    i odbierającej - telefoniczny savoir-vivre w praktyce
    • budowanie wizerunku własnego i organizacji podczas rozmowy telefonicznej
    • treść wypowiedzi
    • sposób mówienia dykcja, intonacja, ton głosu
    • szybkość mówienia
    • kontrola emocji w trakcie rozmowy telefonicznej
  5. Planowanie czasu pracy
    • krzywa wydajności
    • reguła 60/40
    • plan dnia
    • rezerwacja czasu na czynności nieprzewidziane
    • kontrola realizacji zadań - przeniesienie spraw zaległych
    • ustalenie priorytetów - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności - Zasada Eisenhowera
    • złodzieje czasu i sposoby na ich eliminacji
  6. Asertywność - sposób radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    • zachowanie dystansu emocjonalnego
    • dostosowywanie sposobów rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych do osobowości rozmówcy oraz konkretnej sytuacji, w jakiej strony się znalazły– ćwiczenia praktyczne – zasada FUO
    • obrona przed manipulacją i próbą wyłudzenia informacji
  7. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym
i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną
  • Testy diagnostyczne
  • Symulacje sytuacji trudnych występujących w sekretariacie i przećwiczenie sposobów radzenia sobie w takich sytuacjach
  • Warsztaty - ćwiczenia praktyczne
  • Scenki tematyczne umożliwią praktyczne przećwiczenie codziennych zachowań występujących w sekretariacie
  • Prace grupowe umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami
  • Dyskusje moderowane, których celem jest rozwiązanie trudnych sytuacji związanych z omawianymi zagadnieniami
  • Sesje pytań

 Termin i miejsce szkolenia

 

  • 24.05.2024, szkolenie online
  • 10.06.2024, szkolenie online
  • 02.07.2024, szkolenie online
  • 09.08.2024, szkolenie online
  • 20.09.2024, szkolenie online
  • 22.10.2024, szkolenie online
  • 08.11.2024, szkolenie online
  • 05.12.2024, szkolenie online


Cena szkolenia

790 PLN*/szkolenie stacjonarne

 

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

590 PLN*/szkolenie online

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnienie z VAT.

Informacje i zgłoszenia:

tel.: (22) 250 12 12

fax: (22) 250 12 13

infobiztech@infobiztech.pl

 

 

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-06-10 - 2024-06-10
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-07-02 - 2024-07-02
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-08-09 - 2024-08-09
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-09-20 - 2024-09-20
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-10-22 - 2024-10-22
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-11-08 - 2024-11-08
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-12-05 - 2024-12-05
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Exit interview
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Ścieżki rozwoju zawodowego
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

 .Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...)

Prawo pracy - podsumowanie ZMIAN
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACH w 2024 r.
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z  zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...)

Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...)

Dokumentacja kadrowa
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Zatrudnianie cudzoziemców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE.

Czas pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest:• zapoznanie uczestników z ostatnimi zmianami w czasie pracy• wskazanie najczęściej popełnianych błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy pracowników• przestawienie konsekwencji jakie może ponieść firma

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zasady prowadzenia sekretariatu, Szkolenie Firmowe, Interpersonalne, pracownik biurowy, sekretariat, zarządzanie biurem, autoprezentacja, rozwój osobisty, zarządzanie sobą w czasie, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.