Zobacz szkolenie: Inteligentny telemarketing
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.
Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
Grupa docelowa:
1. Co pandemia zmieniła w telemarketingu?
2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu
3. III poziomy rozmowy z Klientem
4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)
5. Perswazja w rozmowie telefonicznej
6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem
7. Szkolenie telemarketing – podsumowanie w formie wniosków na przyszłość
Zdobądź przewagę konkurencyjną na rynku dzięki naszym szkoleniom sprzedażowym, które wyposażą Twoich pracowników w najnowsze techniki sprzedaży i negocjacji, bezpośrednio przekładające się na wzrost wyników. Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojemKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda. |
|
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie z zarządzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie – m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie zespołu |
|
Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskieKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania. |
|
Najlepsze praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Konsekwencje mobbingu, dyskryminacji. Faktyczne przeciwdziałanie – obowiązek pracodawcy i pracowników. |
|
Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołuKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Planowanie pracy własnej i podwładnych. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie |
|
Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojoweKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Rozmowa podsumowująca bądź oceniająca może być wartościowym doświadczeniem dla menedżera i pracownika. |
|
Management 3.0, czyli menadżer w świecie VUCAKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami. |
|
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Rola mentora, zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee, wykorzystanie informacji zwrotnej, mentoring online |
|
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowymKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. |
|
Wczoraj kolega, dziś przełożony Budowanie autorytetu nowego menadżeraKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Inteligentny telemarketing, Szkolenie Sprzedaż, telemarketing, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete, e-learning
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.