JAK ZAWIERAĆ DOBRE UMOWY
W TRANSPORCIE I SPEDYCJI?
POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)
HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>
UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach! Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!
Szkolenia zamknięte – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 228533523, tel. kom.: 607 573 053
Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:
Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy z przewoźnikiem. Problem ten rozważa zarówno wysyłający, jak i przewoźnik.
Kierowca podpisując dokument CMR stwierdza, że otrzymał towar we właściwym stanie i we właściwej ilości. W praktyce może być różnie. Czasami towar uszkodzi przewoźnik, ale wynika to z niewłaściwego jego załadowania lub niewystarczającego opakowania, nie zapewniającego odpowiedniej ochrony, szczególnie przed przemieszczaniem.
Problemy reklamacji w transporcie nie są zazwyczaj właściwie uregulowane w umowach, albo popadają w sprzeczność z bezwzględnie obowiązującymi postanowieniami konwencji przewozowych. Strony zawsze powinny sięgać do tzw. odpowiedzialności z mocy prawa i dokonać weryfikacji warunków ogólnych, na które powołują się niejednokrotnie spedytorzy i przewoźnicy. Odpowiedzialność przewoźnika może być w poważnym stopniu ograniczona, pomimo braku jakiegokolwiek zapisu na ten temat w umowie. Powiedzmy, że wysyłający przekazuje do przewozu towar o wartości 100 tys. euro, zostaje on uszkodzony w tak poważnym stopniu, że nie nadaje się do użytku, a od przewoźnika otrzyma 3 tys. euro tytułem odszkodowania… Jaki błąd popełnił wysyłający?
Problemy pojawiają się tu na każdym kroku, przepisy ulegają zmianie, odpowiedzialność jest bardzo dotkliwa, stąd temat wydaje się szczególnie istotny. Już z powyższego przykładu można wywnioskować, że oszczędności z tej wiedzy są duże.
Szkolenie skierowane jest do:
osób odpowiadających za współpracę z przewoźnikami działów transportu, logistyki, handlu, zakupów przedsiębiorstw, firm przewozowych, spedytorów, firm logistycznych.
Cel szkolenia – dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy:
1. JAK NAJNOWSZE ZMIANY PRAWA PRZEWOZOWEGO, KONWENCJI PRZEWOZOWYCH I ZWYCZAJÓW WPŁYWAJĄ NA UMOWY TRANSPORTOWE I SPEDYCYJNE?
2. JAKIE PRAWA ZLECENIODAWCY NALEŻY ZABEZPIECZYĆ W UMOWIE TRANSPORTOWEJ, A JAKIE W SPEDYCYJNEJ?
3. JAK ZAWIERAĆ UMOWY RAMOWE O OBSŁUGĘ TRANSPORTOWĄ?
4. JAK ZABEZPIECZYĆ INTERESY STRON W UMOWACH W TRANSPORCIE SAMOCHODOWYM?
5. JAK ZAWIERAĆ UMOWY Z POSZANOWANIEM RÓWNOŚCI STRON W TRANSPORCIE KOLEJOWYM?
6. JAK ZAWIERAĆ UMOWY Z AGENTAMI I ARMATORAMI W TRANSPORCIE MORSKIM?
7. JAK ZAWIERAĆ UMOWY ZAPEWNIAJĄCE MOŻLIWOŚĆ DOCHODZENIA ROSZCZEŃ W TRANSPORCIE LOTNICZYM?
8. JAK ZAWIERAĆ DOBRE UMOWY ZE SPEDYTOREM?
9. JAK WPŁYWAJĄ NA UMOWY TRANSPORTOWO-SPEDYCYJNE POSTANOWIENIA ZWYCZAJÓW W ZAKRESIE BAZY DOSTAWY?
ANALIZA PRZYPADKÓW (CASE STUDY):
DODATKOWO:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie online Zoom Meetings.
Cena promocyjna szkolenia online wynosi 790 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 890 + 23% VAT.
SZKOLENIA STACJONARNE:
Cena promocyjna szkolenia stacjonarnego wynosi 1160 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 1260 + 23% VAT.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego: 10.00-16.00.
Zakwaterowanie: pomagamy w rezerwacji noclegu w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach/apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński.
Jest uznanym specjalistą w zakresie transportu, spedycji oraz umów handlowych i reklamacji z partnerem krajowym i zagranicznym. Wiedzę praktyczną zdobywał od ponad 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym dużych firm transportowych i spedycyjnych.
Przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców. Autor wielu pozycji książkowych poświęconych tematyce transportowej i handlowej, m.in.:
"Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja i reklamacje." (2017) „Eksport w przedsiębiorstwie” (2016), „Zakupy w przedsiębiorstwie” (2016) „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015), „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.””
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW:
tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053 lub e-mail: atl@atl.edu.pl
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, TEL. KOM.: 607 573 053
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
Dochodzenie i załatwianie reklamacji B2B w kraju i zagranicą.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Od 1 stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany dotyczące załatwiania reklamacji zgłaszanych przez małych przedsiębiorców. Nieco wcześniej w istotny sposób zmianie uległy postanowienia o rękojmi, zmianie uległ okres rękojmi i zakres jej obowiązywania. |
|
Incoterms® 2020- PRAKTYKA-ZAGROŻENIA-PUŁAPKI-WYZWANIAATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umoATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy poznają zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do najnowszej wersji Incoterms® 2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników oraz uzyskają praktyczne porady na temat ograniczania ryzyk. |
|
Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie. |
|
Jak Zawierać Dobre Umowy w Transporcie i Spedycji?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak zawierać umowy ramowe o obsługę transportową. Jak zabezpieczyć interesy stron w umowach w transporcie samochodowym.Jak zawierać umowy z agentami i armatorami w transporcie morskim. Jak zawierać umowy ze spedytorem. Umowy transportowe i spedycyjne |
|
Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie. |
|
Konwencja CMR i Prawo Przewozowe w praktyce transportu drogowegoATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Konwencja CMR i Prawo Przewozowey: przepisy i zasady przygotowania i przechowywania dokumentacji związanej z wykonywaniem przewozu drogowego, zasady odpowiedzialności przewidzianych w przepisach, obowiązujące regulacje, najlepsze rozwiązania. |
|
Negocjacje handlowe. Jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne i najkorzystniej zawrzeć umowę?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera,jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne. |
|
Prawo Transportowe dla Spedytorów - Umowy, Odpowiedzialność, Reklamacje.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat systemu prawa transportowego i zasad jego wykorzystania w bieżącej pracy oraz na temat skutecznego dochodzenia i załatwiania reklamacji w transporcie i spedycji i wiele innych. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Jak Zawierać Dobre Umowy w Transporcie i Spedycji?, Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, celne, reklamacje w transporcie, CAŁA POLSKA. otwarte, efs
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.