Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe

  • Termin: 2024-05-15 - 2024-05-16
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 1300.00 zł
  • Cena brutto: 1599.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • 01-971 Warszawa, Mazowieckie
  • Farysa 64
  • Telefon: 505 273 550
  • Fax: 22 266 08 51
  • Email: biuro@projektgamma.pl
  • www: www.projektgamma.pl
Firma szkoleniowa Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

IDEA SZKOLENIA

 

Wartościowa rozmowa feedback’owa, oceniająca czy podsumowująca zawsze będzie bazowała na następujących fundamentach:

Bezpieczeństwo psychiczne – warunki, w których pracownik ma przekonanie, że może zadawać pytania nie będąc narażonym na zarzut niewiedzy, może nie zgodzić się z opinią bądź przedstawić własną oraz czuje się zachęcany do formułowania swoich potrzeb (aby móc pracować bardziej efektywnie lub/ i mieć większą satysfakcję z pracy).

Techniki – warto, aby słowa odpowiadały intencjom menedżera. Znajomość najważniejszych technik komunikacyjnych i feedbackowych (oraz feedforward) pozwoli przeprowadzić rozmowę w taki sposób, aby uzyskać założony cel.

Scenariusze – pomimo tego, że każdy człowiek jest inny to jest możliwe wyróżnienie najczęstszych scenariuszy rozmów oceniających i feedbackowych. Warto je znać i przygotować się, aby wiedzieć jak reagować w sytuacjach, które z dużym prawdopodobieństwem się pojawią.

PROGRAM SZKOLENIA

1.Koncept bezpieczeństwa psychicznego w rozmowach oceniających i podsumowujących

  • Jak budować kapitał zaufania?
  • W jaki sposób obniżać ryzyko interpersonalne takiej rozmowy i zachęcać do otwartości?
  • Jak sprawić, aby pracownik należał do sieci wsparcia i sieci mobilizacji menedżera?

2. Techniki komunikacyjne (udzielanie informacji zwrotnej)

  • Feedback vs. Feedforword
  • FUKO
  • Metoda błyskawicznej motywacji Pantalona
  • Style komunikacje
  • Podstawowe kategorie wypowiedzi

3. Scenariusze wymagających rozmów i reakcji pracowników

  • Zaprzeczanie faktom
  • Usprawiedliwianie się
    • Zewnętrzne przyczyny
    • Wewnętrzne przyczyny
  • Agresywne reakcje
  • Lekceważenie
  • Bierna reakcja
  • Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną

Nasze szkolenia menedżerskie

Przeszkoliliśmy ponad 50 tys. osób na stanowiskach menedżerskich – poprzez szkolenia online‘owe, stacjonarne oraz w formatach hybrydowych. Szkolenia dla menedżerów prowadzą trenerzy z dużym doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych i trenerskim. Wybierz nasze szkolenia menedżerskie. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!

Najnowsze szkolenia:

Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda.

Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Szkolenie z zarządzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie – m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie zespołu

Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskie
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

Najlepsze praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Konsekwencje mobbingu, dyskryminacji. Faktyczne przeciwdziałanie – obowiązek pracodawcy i pracowników.

Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Planowanie pracy własnej i podwładnych. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie

Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Rozmowa podsumowująca bądź oceniająca może być wartościowym doświadczeniem dla menedżera i pracownika.

Management 3.0, czyli menadżer w świecie VUCA
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Rola mentora, zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee, wykorzystanie informacji zwrotnej, mentoring online

Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie.

Wczoraj kolega, dziś przełożony Budowanie autorytetu nowego menadżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe, Szkolenie Menedżerskie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, . zamkniete, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.