Warsztaty skierowane są do osób, które na co dzień zarządzają pracownikami, motywują ich oraz oceniają efekty ich pracy. Udział w szkoleniu umożliwi ugruntowanie posiadanej wiedzy na temat zasad skutecznego wpływania na pracowników i realizowania stawianych celów.
Cele szkolenia:
• Nabycie umiejętności skutecznego porozumiewania się z pracownikami
• Nabycie umiejętności właściwego doboru metod motywowania członków zespołu
• Poznanie zasad budowy spójnego systemu motywacji oraz systemu ocen
• Nabycie umiejętności przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych
• Nabycie umiejętności konstruowania planów rozwojowych dla pracowników
Metodologia: ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, analiza postaw oraz zachowań, studia przypadku, moderowane dyskusje, prezentacja, testy, burza mózgów.
PROGRAM
Dobra komunikacja podstawą wszystkich procesów HR
1) Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
2) Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
3) Charakterystyka poszczególnych energii kolorystycznych wg metodologii Insighst Discovery- Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty.
4) Sposoby skutecznej komunikacji z poszczególnymi typami osobowości.
Zarządzanie wynikami
1) Cele zarządzania wynikami w kontekście celów strategicznych firmy
2) Uwarunkowania zarządzania wynikami
3) Kontrowersje wokół zarządzania wynikami
Czas na rozmowę rozwojową
1) Jak sprawić, by ocena wyników pracy była obiektywna?
2) Zasady prowadzenia rozmów.
3) Dobór środków komunikacji podczas rozmowy.
4) Struktura i etapy rozmowy rozwojowej.
5) Ustalanie celów i tworzenie planów rozwojowych.
6) Reakcje pracowników, czyli jak radzić sobie z gniewem, płaczem pracowników.
7) Błędy w procesie oceniania. Błędy w systemie ocen. Błędy w prowadzeniu rozmowy.
Sztuka motywacji
1) Zacznij od siebie. Jak motywować samego siebie? Techniki automotywacji.
2) Styl kierowania a motywacja.
3) Typologia i hierarchia źródeł motywacji Maslowa, Herzberga, teoria motywacji ERG McClellanda i wiele innych.
4) Dobór narzędzi motywacyjnych w zależności od typu osobowości pracownika oraz etapu jego rozwoju.
Wybrane narzędzia do motywowania pracowników
1) Motywowanie finansowe
2) Skuteczna komunikacja
3) Szefie, chwal mnie!
4) Konstruktywna krytyka
5) Ambitne cele
6) Nietypowe formy motywacji
BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓWWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCele szkolenia:• Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; • Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...) |
|
OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACYWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji. |
|
ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMIWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaNa każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje |
|
Agencja zatrudnienia – jak założyć, rozwijać i unikać błędówWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaJak założyć Agencję pracy tymczasowej, rozwijać firmę i nie popełniać błędów. Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia przepisów prawa. Szkolenie stanowi esencję informacji podanych w przystępnej formie przez doświadczonego inspektora PIP |
|
CONTROLLING PERSONALNYWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniawiedza na temat stosowanych wskaźników controllingu personalnegoumiejętność doboru wskaźników controllingu personalnego do potrzeb organizacjiumiejętność tworzenia i kontrolowania budżetów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych |
|
Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy – przejawy i przeciwdziałanieWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniapoznanie norm prawnych obowiązujących w zakresie dyskryminacji i mobbingu, rodzaje dyskryminacji i ich wpływ na funkcjonowanie pracodawców,rodzaje mobbingu, sposoby przeciwdziałania i eliminowania zachowań mobbingowych, odpowiedzialność organizacji |
|
Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanieWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe) |
|
Skargi, wnioski i petycje według najnowszych przepisówWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniaomówienie zasad rozpatrywania petycji zgodnie z ustawą o petycjach, która weszła w życie 6 września 2015 r.,omówienie procedury rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków zgodnie ze znowelizowanymi przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego |
|
Tworzenie systemów wynagradzaniaWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaPraca warsztatowa w obszarze tworzenia i wdrożenia systemów wynagrodzeń w organizacji poprzez przygotowanie uczestników do procesu planowania, organizowania, wdrażania systemu wynagrodzeń lub udoskonalenie umiejętności w tym zakresie. |
|
Tworzenie oficjalnej korespondencji biznesowej i urzędowejWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom zasady tworzenia pism zgodnie ze schematami funkcjonującymi w Polsce a także zgodnie z uzusem językowym oraz zasadami języka polskiego. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z regułami redagowania p |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Motywowanie i zarządzanie wynikami-Budowanie zaangażowania, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, praca w zespole, przywództwo, zarządzanie zespołem, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.