Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Sprzedaż dla działów niehandlowych

  • Termin: 2024-05-13 - 2024-05-13
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 800.00 zł
  • Cena brutto: 984.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • 01-971 Warszawa, Mazowieckie
  • Farysa 64
  • Telefon: 505 273 550
  • Fax: 22 266 08 51
  • Email: biuro@projektgamma.pl
  • www: www.projektgamma.pl
Firma szkoleniowa Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

IDEA SZKOLENIA

 

Zobacz szkolenie: Sprzedaż dla działów niehandlowych

 

Szkolenie „Sprzedaż dla działów niehandlowych” działa na dwóch poziomach.

Pierwszy z nich to postawa prosprzedażowa, która wynika ze zrozumienia, że rzeczywiście każdy kto ma kontakt z klientem wpływa pozytywnie bądź negatywnie na sprzedaż.

Drugi poziom to techniki i narzędzia, które mogą stosować w praktyce podczas rozmowy z klientami – będą to „poręczne” sposoby na budowane dobrych relacji, pozytywnego wrażenia oraz komunikowania informacji, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż.

(dodatkowe informacje o produktach, informacje o powiązanych produktach etc.)

W efekcie zrealizowanego szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Spojrzeć na kompetencje sprzedażowe jako na przydatne umiejętności
  • Przełamywanie barier osobistych w zadaniach posprzedażowych (praca nad modelami myślowymi)
  • Stosować język korzyści w kontaktach z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Rozpoznawać styl komunikacyjny klienta i skutecznie się do niego dostosować poprzez zachowanie i używaną argumentację,

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

  • Dlaczego wszystkie działy w organizacji powinny wspierać rozwój sprzedaży
  • Co to jest postawa „pro sprzedażowa” w realiach mojej firmy
  • Czym jest CX – Customer Expirience

2. Mój dział a strategia rozwoju sprzedaży organizacji

  • Analiza SWOT mojego działu pod kątem realizacji strategii rozwoju sprzedaży w organizacji
  • Co z mocnych stron mojego działu może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji w obszarze współpracy z klientami obecnie oraz w przyszłości
  • Jakie działania mogę podjąć aby wzmocnić skuteczność działań sprzedażowych firmy

3. Wspieranie strategii sprzedaży organizacji przez pryzmat korzyści z zastosowania oferowanych rozwiązań

  • Cechy i korzyści z rozwiązań oferowanych przez naszą organizację klientom
  • Zastosowanie języka korzyści w codziennych kontaktach z klientami firmy
  • „Mapa rynku” – opis kanałów za pośrednictwem których możemy wspierać sprzedaż i działy handlowe firmy

4. Praca nad kompetencjami sprzedażowymi

  • Wyrobienie nawyku podejmowania odpowiednich działań oraz umiejętność zauważania szans na dosprzedaż
  • Kształtowaniem relacji z klientem typu Challanger
  • Tworzenie fundamentów proaktywnej, przedsiębiorczej postawy wobec wprowadzanej zmiany – aktywnego farmingu.

5. Praca nad modelami myślowymi

  • Identyfikacja wadliwych modeli myślowych wpływających na to jak pracownicy postrzegają swoją rolę w procesie dosprzedaży ( z „wciskaczy towarów/usług na partnerów i doradców klienta)
  • Zmiana negatywnych modeli myślowych na modele wspierające kompetencje sprzedażowe jako przydatne w codziennej pracy

6. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego
  • Metody rozpoznawania stylu klienta
  • Jak prowadzić rozmowę z poszczególnymi typami osobowości tak, aby była efektywna a obie strony były zadowolone z jej przebiegu
  • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy
  • Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klientów

7. Podsumowanie i wnioski

  • Jakie elementy ze szkolenia warto zastosować w codziennym działaniu
  • Plan moich działań pro sprzedażowych w najbliższych 3 miesiącach
  • Zamknięcie szkolenia

Nasze szkolenia sprzedażowe

Zdobądź przewagę konkurencyjną na rynku dzięki naszym szkoleniom sprzedażowym, które wyposażą Twoich pracowników w najnowsze techniki sprzedaży i negocjacji, bezpośrednio przekładające się na wzrost wyników. Sprawdź ofertę naszych szkoleń sprzedażowych. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!

Najnowsze szkolenia:

Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda.

Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Szkolenie z zarządzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie – m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie zespołu

Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskie
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

Najlepsze praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Konsekwencje mobbingu, dyskryminacji. Faktyczne przeciwdziałanie – obowiązek pracodawcy i pracowników.

Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Planowanie pracy własnej i podwładnych. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie

Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Rozmowa podsumowująca bądź oceniająca może być wartościowym doświadczeniem dla menedżera i pracownika.

Management 3.0, czyli menadżer w świecie VUCA
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Rola mentora, zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee, wykorzystanie informacji zwrotnej, mentoring online

Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie.

Wczoraj kolega, dziś przełożony Budowanie autorytetu nowego menadżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sprzedaż dla działów niehandlowych, Szkolenie Sprzedaż, zarządzanie sprzedażą, inne, sprzedaż w internecie, . zamkniete, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.