Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta.
Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w kontaktach z klientem, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie kontaktu z klientem. Uczestnicy nauczą się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu obsługi, dopasowywać styl prowadzonych rozmów i obsługi do stylu
i osobowości klienta.
Nabyta wiedza przyczyni się do poprawienia jakości obsługi klienta, co wpłynie na wizerunek Pracodawcy.
790 PLN*/** szkolenie stacjonarne
Cena obejmuje:
590 PLN*/** szkolenie online
Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.
MS Excel – średniozaawansowanyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy. |
|
MS OutlookINFOBIZTECH Sp. z o.o.Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie cech i funkcjonalności programu Microsoft Office Outlook. MS Outlook pomaga w tworzeniu procedur porządkujących takie zasoby, jak kontakty i informacje. Stanowi doskonały wstęp do wsp |
|
Obrona przed manipulacjąINFOBIZTECH Sp. z o.o.Obrona przed manipulacją - socjotechniczne metody wyłudzania informacjiW dzisiejszej dobie informacja jest najcenniejszym produktem. Wyłudzanie informacji jest znane od dawna. W niektórych kręgach zawodowych (...) |
|
Trening umiejętności negocjacyjnychINFOBIZTECH Sp. z o.o.Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu. |
|
Warsztaty antystresoweINFOBIZTECH Sp. z o.o.Warsztaty antystresoweWarunki pracy często wywołują stres, zmęczenie i prowadzą do wypalenia zawodowego. Skuteczna walka ze stresem jest możliwa, gdy zrozumiemy czym tak naprawdę jest stres, jakie są jego źródła i jak na nas wpływa. |
|
Nowoczesne techniki sprzedażyINFOBIZTECH Sp. z o.o.W czasie szkolenia uczestnicy nabędą: umiejętność efektywnego komunikowania się, umiejętność rozpoznawania typów klientów, umiejętność sprzedaży usług i produktów, umiejętność reagowania na stres(...) |
|
VBA - Visual Basic for ApplicationINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenie jest poznanie zasad programowania dla zaawansowanego użytkownika arkusza kalkulacyjnego, języka VBA, modelu obiektowego MS Office, narzędzi programowania MS Office. Program (...) |
|
Zarządzanie sobą w czasieINFOBIZTECH Sp. z o.o."Zadbaj o minuty, a godziny same się o siebie zatroszczą”Lord Chesterfield |
|
Zasady prowadzenia sekretariatuINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. |
|
Efektywna komunikacja interpersonalnaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Profesjonalna obsługa Klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, handlowe, telemarketing, obsługa klienta, Szkolenie o n l i n e. zamkniete
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.